Justuju Tv جستجو ٹی وی


کلیات منیف اشعر - رہروان رہگزار غزل خوش آمدید

Tuesday, April 28, 2009

میں تو خود ہی دے رہا ہوں یہ بہانہ دیکھ لے







میں تو خود ہی دے رہا ہوں یہ بہانہ دیکھ لے

مجھ سے بہتر کے لیے کچھ دن زمانہ دیکھ لے


بعد اک عمرِ ریاضت گر تری دانست میں

تلخ ہے سچّائی تو قندِ فسانہ دیکھ لے


روپ ہیں جتنے فریبِ حُسن کے سب ہیں یہاں

میرے دل میں جھانک کے آئینہ خانہ دیکھ لے


دوست سے ہےکس طرح کا ملنا جلنا کیا کہوں

موج کا ساحل سے بس کنّی کٹانا دیکھ لے


تو نے پیمانِ وفا پر خود لکھا تھا ایک دن

دسترس رکھتا ہوں تجھ پر مالکانہ دیکھ لے


چاہتا ہوں میں تجھے کتنا زمانہِ سے نہ پوچھ

لمحہ بھر اپنا تجاہلِ عارفانہ دیکھ لے


شاعروں کی کیا کمی ہے شہر میں اشعؔر مگر

کتنے لوگوں کا سخن ہے شاعرانہ دیکھ لے


No comments:

Design & Content Managers

Design & Content Managers
Click for More Justuju Projects